Mieszkańcy
Abraham Washington - (Fallout 3) Abraham urodził się w 2232 roku. Przez całe swoje życie kontynuował dzieło swoich rodziców, którzy dążyli do zachowania dziedzictwa kulturalnego kraju. Abraham jest typowym społecznym wyrzutkiem, bardziej kocha swoje eksponaty niż ludzi. Cały czas gada do siebie.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 2
PERCEPCJA - 8
WYTRZYMAŁOŚĆ - 6
CHARYZMA - 6
INTELIGENCJA - 8
ZWINNOŚĆ - 4
SZCZĘSCIE - 6
Ekwipunek:
- Odzież swobodna Abrahama
Allistair Tenpenny - (Fallout 3) przybył na Stołeczne Pustkowia z tego, co kiedyś było nazywane Wielką Brytanią, po to, aby zdobyć fortunę. Stał się bogaty, przejął przedwojenny luksusowy hotel i nazwał go swoim imieniem.
Bogaty, ekscentryczny 80-latek znudzony życiem. Lubi strzelać do różnych stworzeń na pustkowiach ze swojego karabinu snajperskiego. Nie ma nic do ghuli, jeżeli tylko Ci płaciliby podatki w jego wieży.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 2
PERCEPCJA - 9
WYTRZYMAŁOŚĆ - 2
CHARYZMA - 9
INTELIGENCJA - 7
ZWINNOŚĆ - 2
SZCZĘSCIE - 9
Ekwipunek:
- Ubranie Tenpennego
- Karabin Victory
Amata Almodovar - (Fallout 3) córka Nadzorcy Krypty 101, Alphonse Almodovara. Amata jest przyjaciółką Przybysza z Krypty 101.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 4
PERCEPCJA - 6
WYTRZYMAŁOŚĆ - 5
CHARYZMA - 8
INTELIGENCJA - 4
ZWINNOŚĆ - 7
SZCZĘSCIE - 6
Ekwipunek:
-Pistolet Amaty
Gorzka - (Fallout 3) jedna z mieszkanek Dużego Miasta.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 5
PERCEPCJA - 4
WYTRZYMAŁOŚĆ - 7
CHARYZMA - 9
INTELIGENCJA - 5
ZWINNOŚĆ - 5
SZCZĘSCIE - 5
Ekwipunek:
- Ubranie Gorzkiej
Butch DeLoria - (Fallout 3) mieszkaniec Krypty 101, syn Ellen DeLorii, oraz przywódca Węży Tunelowych. Butch całe życie chce się wyrwać z Krypty i założyć swój własny gang na Stołecznych Pustkowiach. Po przejściu testu K.O.Z.A. okazuje się jednak, że ma predyspozycje do zostania jedynie fryzjerem.
Będąc chuliganem, nęka młodą Amatę Almodovar i Samotnego Wędrowca.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 5
PERCEPCJA - 7
WYTRZYMAŁOŚĆ - 6
CHARYZMA - 9
INTELIGENCJA - 5
ZWINNOŚĆ - 6
SZCZĘSCIE - 2
Ekwipunek:
- Kurtka węży tunelowych
Augustus Autumn - (Fallout 3) pułkownik dowodzący siłami zbrojnymi Enklawy na wschodzie aż do roku 2277. Syn twórcy prezydenta Edena. Jego ojciec był jednym z czołowych naukowców Enklawy. Po zniszczeniu Platformy Wiertniczej razem z resztkami ocalałych udał się do bazy wojskowej Raven Rock na wschodzie kraju. Po dotarciu Enklawy na Stołeczne Pustkowia, nie chciał by kolejny prezydent powielał błędy swoich poprzedników, dlatego za pomocą superkomputera ZAX stworzył nowego, idealnego prezydenta. Był to John Henry Eden. Gdy zmarł jego ojciec, Augustus stał się dowódcą wojsk Enklawy i jedyną osobą, która miała bezpośredni dostęp do "biura" prezydenta.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 4
PERCEPCJA - 6
WYTRZYMAŁOŚĆ - 5
CHARYZMA - 9
INTELIGENCJA - 5
ZWINNOŚĆ - 5
SZCZĘSCIE - 5
Ekwipunek:
- Jesienny mundur
Spowiednik Cromwell - (Fallout 3) lider kultu zwanego Dziećmi Atomu, który ma swoją siedzibę w Megatonie. Zazwyczaj stoi przy bombie modląc się i prawiąc kazania w napromieniowanej wodzie.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 7
PERCEPCJA - 4
WYTRZYMAŁOŚĆ - 7
CHARYZMA - 8
INTELIGENCJA - 6
ZWINNOŚĆ - 3
SZCZĘSCIE - 5
Ekwipunek:
- Szmaty Spowiednika Cromwella
Madison Li - (Fallout 3, Fallout 4) naukowiec z Rivet City, pracująca przy Projekcie Oczyszczenie. Pierwszy raz pojawia się w Fallout 3, a w Fallout 4 jest jednym z ważniejszych naukowców Instytutu.
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 4
PERCEPCJA - 6
WYTRZYMAŁOŚĆ - 6
CHARYZMA - 7
INTELIGENCJA - 9
ZWINNOŚĆ - 4
SZCZĘSCIE - 4
Ekwipunek:
- Fartuch laboratoryjny
Owyn Lyons - (Fallout 3, Fallout 3: Broken Steel) przywódca Bractwa Stali Ruin Stolicy. Poprzednik Starszego Maxona
S.P.E.C.I.A.L:
SIŁA - 4
PERCEPCJA - 3
WYTRZYMAŁOŚĆ - 3
CHARYZMA - 9
INTELIGENCJA - 9
ZWINNOŚĆ - 3
SZCZĘSCIE - 9
Ekwipunek:
- Starsza szata